Hej, hallå dagboken..

Igår hade vi, som alltid, en riktigt trevlig dag hos Charina (:
Dock ringde Daniel vid 15.15 ungefär och berättade att han hade varit hemma sen 11.30 för han mådde dåligt. Kul. Så nu har vi en sjukling här hemma, eller han har varit hemma idag, verkar väl troligt att han med myror i brallan ska till jobbet i morgon! (:

Natten till idag var allt annat än spännande får jag säga.
Läggningen fick superfint, men en halvtimma senare började Isabell hosta. Hon hosta så illa att hon vaknade utav det. Hon vaknade mellan 6-7 gånger fram tills att klockan var 20.30 ungefär, då vaknade hon såpass att hon fick sitta med oss i soffan en stund. Men det dröjde bara några minuter innan jag fick henne i säng igen. Sen vaknade hon efter ca 1½ timma tills att klockan var 00.30. Efter det vaknade hon och skrek vid 02.30 men somnade om igen, och samma visa igen vid 03. Sen sov hon faktiskt ända tills 06.50
Både jag och Daniel sov på soffan, han sov där för han somnade helt enkelt och orkade inte gå upp, stackarn (: Men jag sov där med mening ist för att behöva springa i trappan hela natten. Så sömnen var väl sådär.

Idag har som sagt Daniel varit hemma, och ingenting vettigt har gjorts. Jag var supernyfiken på att åka till City Gross, men som väntat så var det sjukt mycket folk, så det får bli en annan gång.
Ska åka in och handla lite imorgon med Charina som äntligen ska fixa sitt Leg-kort! (: Då hade det varit kul att åkt dit för det, men lär väl vara lika knökat där imon "/ Bäst att vänta ett par veckor :P
Konstigt ändå, man kan undra om folk har jobb egentligen. Klockan 14 var hela parkeringen full! Haha, ah undra kan man alltid!

Nu ska jag försöka få till ite kvalitetstid tillsammans med Daniel, innan busan troligen vaknar igen "/


Kommentera här





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0