Ge mig min telefon, NU!

Usch, att det alltid ska vara så förbannat jobbigt att vänta!
Beställde min telefon i måndags eftermiddag, och det skulle ta UPP TILL 5 arbetsdagar för den att komma, för den fanns i lager. Risken fanns jue att den skulle komma på måndag eftersom jag beställde på eftermiddagen, men hoppas kan man jue alltid. Men icke. Min telefon har inte kommit och den som väntar på något gott, får vänta till måndag "/ Buhu.

Igår var pappa hemma från jobbet, så omkring lunch drog vi till Ullared :D Blev inte så mycket handlat faktiskt, hade en tajt budget. Önskar verkligen att jag hade haft mer, för fanns fiiina jackor jag ville ha, men det får väl vänta :(

Han har även varit hemma idag, då vi skulle till banken klockan 13.30. Inann det så tog jag, Charina och dom två minsta och åkte till Citygross, handlade lite granna och åkte sedan bara hem var till sitt.
Sen vart det banken, bara skriva papper och ingenting mer, sen hem igen.
Nu sover Isabell, pappa åkt till Freddy och jag tänkte strax ta mej en dusch och bädda ner mej i sängen och hyra en film på Telia. Får passa på någon gång nu innan jag ska säga upp det!

Imorgon ska pappa och Tommy åka till Ljungsby (tror jag?) och kika på en bil till honom, hoppas, hoppas, hoppas att den är vettig och värd att köpa.
Vill ha tillbaka min bil nu. Då ska jag skämma bort min lilla pärla på fredag och låta henne få sig en rejäl tvätt, både insidan och utsidan på en firma i stan :D Det kan verkligen behövas efter denna vintern och att den blivit använd som arbetsbil "/

Nej, mot duschen och sen sängen och film! :D

Kommentera här





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0