Fasar lite "/

Inför veckan som ska komma. Älskling hittade jue ingen bil i helgen som var, och jag står då tyvärr utan bil heeela veckan.
Har insett att jag kan tänka alldeles för mycket för mitt eget bästa, när jag får sån tid för mig själv. När jag tänker för mycket, blir jag oftast deprimerad. Hinner gå igenom de allra flesta varför och hur.
Usch, vet inte hur denna veckan kommer sluta faktiskt.

Behöver ha en rejäl dos av uppmuntran och humor. Någon som har lite över, och vill dela med sig, vet vart jag bor! :D

Kan jue hoppas att jag får min telefon imon, så kan jag koncentrera mej på den på tisdag iaf :P Imon är det städa som står på schemat, det hinner man med gott och väl under en dag, kan bli en hel storstädning utav det.. Sen fanns det inte myhcket mer att göra i den vägen "/

Så som sagt, ni har mitt nummer!

Kommentera här
Postat av: Sanna

Vi kanske kan komma ut på onsdag? :)

2011-03-13 @ 21:02:34





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0