110328

Puhf, ganska bra kass på att uppdatera här det senaste. Kanske borde lägga ner bloggen helt, vad tycker ni?
Här händer inte jättemycket egentligen. Hoppas som alla andra att våren äntligen är på gång. Lite snöfall här och var, som är helt onödigt, men det försvinner på en gång.

Jag har fått min nya fina telefon, däfrör uppdaterar jag inte speciellt mycket, kan inte skriva blogginlägg genom den, fattar inte riktigt varför. Annars kollar jag mest nätet genom den.

Älskling köpte äntligen en ny bil igår, en fin Caddy, så efter 1½ månad har jag äntligen fått tillbaka min bil (: Nu ska jag bara försöka få den städad också!

Försöker och kämpar med att Isabell ska sova på dagarna, fruktasvärt mycket lättare sagt än gjort, riktigt jobbigt. Tror att dagsljuset stör henne.

Nu, som sagt vakna hon, så det är vad jag hinner med idag!

TJING!


Kommentera här





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0