110321

Riktigt dåligt med uppdatering, I know! Men jag kan inte, av någon anledning, uppdatera från mobilen. Och jag sitter inte här framför datorn allt för ofta längre sen jag fick min fiiina telefon :D

Just i detta ögonblick, så kan jag inte komma på något speciellt intressant som jag kan uppdatera om.. 

Förra veckan gick jag fram och tillbaka till Rångedala 3 gånger, vilket resulterade i en promenad på sammanlagt 4,4 mil, ungefär. Riktigt najs!
Men står fortfarande ganska still, eller rör mig låååångsamt neråt på vågen, men inte tillräckligt snabbt. Fuskar till och från, och det är något som jag definitvt måste sluta med.
Så nu, inte det minsta fusk innan jag har gått ner mina sista kilon, till min drömvikt.

-5,6 kilo just nu.
-8,1 kilo kvar till drömvikt :D

Isabell har lördag och söndag haft en riktigt kass mage, började bli nervös över vad detta kunde vara, försökte ringa BVC i morses, på deras telefontid, men ingen har behagat att ringa tillbaka. Nu har faktiskt hennes mage varit mycket mer stabil idag, så nu skiter jag i vilket om dom ringer eller inte.
Så helt i onödan, åkte jag med Daniel till jobbet i Sätila för att sedan hämta honom där i eftermiddag. För jag tänkte att det kunde vara riktigt bra och smart att ha bilen, om det nu skulle bli så att vi fick åka till BVC, men icke.

Ska åka en tur förbi Norrby innan vi hämtar honom i eftermiddag, och köpa tvättmedel, billigt där :D
Mitt är helt slut, typiskt att det ska ta slut efter denna helgens bravader. Så har en massa tvätt ståendes nu "/


Kommentera här





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0