110316

Idag är det storstädning på högnivå som gäller :D Startade igång omkring 07 i morses och är knappast klar än, men undervåningen är faktiskt klar!
Nu är det damma och dammsuga på ovanvåningen som gäller, sen är det nog mest klart!
Isabell har somnat för en stund sen, så jag passar på att ta de lite lugnt med. Men de börjar krypa i benen, så snart sätter jag nog igång igen :D

Underbart väder är det idag med, fy skruttan! :D

Igår var det en lång promenad som gällde, slutade på ca 1,6 mil. Så nu har det blivit 2,6 mil på två dagar, men idag är det "vilodag" (: Men imorgon är det dags igen, hihi.
Måste jue hålla igång nu när man ska gå ner i vikt, märker skillnad på en gång nu när jag kommit igång igen! Härligt! :D

Har faktiskt inte känt av en gång denna veckan att jag inte haft någon bil, har inte fått någon panik eller liknande alls. Har nog mest Charina att tacka för det faktiskt! <3

Så imorgon bär det av till Rångedala igen, sen på fredag så blir det lite handling på morgonen tillsammans med bästa syster Jessica, medans Max är på dagis!

Hoppas nu att min telefon kan dyka upp snart, kommer den inte innan helgen så blir jag nog bra knäpp.
Den som väntar på nått gott, väntar ALLTID för länge är det va..? "/

Kommentera här





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0