110314

Tur du håller koll på mig Kicki, dagens datum är jue faktiskt 110314 och inte 110214 som jag skrev i görra inlägget :D

Idag blev det en riktigt skön promenad till Rångedala fram och tillbaka, dock ingen tur till stan som var tänkt, men det blev precis lika bra det ändå! :D Kändes riktigt bra med promenad idag, känner att jag är på gång igen! Här ska det gås ner i vikt :D

Ingen telefon har kommit idag heller, blev riktigt sur när jag ringde och dom sa att den inte fanns i lager, och förhoppningsvis att den skulle komma i veckan. Kul, när man fått det lovat att den finns i lager och att den skulle ta maxat 5 dagar. Ahja, bara gilla läget och hoppas att den snart ska dyka upp "/

Idag känns det som att det börjar en riktig vänding, efter en säkert månad med jobbig period av både utvecklingsfas, förkylning och tänder, så känns det som att det kanske börjar gå lite åt rätt håll.
Jag börjar nog sakteliga må bättre nu. Har faktiskt fått sova hela nätter nu i nästan en vecka, så sömnen börjar tas i kapp! :D

Nu kommer pappa hem, så nu blir det mys! :D

Imorgon ska det gås mot Rångedala och möta upp Charina, så ska vi fika hemma hos mej :D Sen går jag nog tillbaka med henne så fikar vi lite där också :P Sen på torsdag kanske det blir en favorit i repris igen :D

Kommentera här





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0