110312

Surt, pratade me Tele2 igår kväll, för att fråga när mitt abonemang skulle ändras från Snackis till Smart. Och det skulle inte ske innan min telefon var utskickad. Skumt tycker jag dock, varför är det beroende på när den är utskickad? Med tanke på att jag redan ringer med dom? Fattar nada. AW, frågade då om min telefon var utskickad, om han kunde se det, men det gjorde han inte. WTF?! Min telefon är inte skickad ÄNNU? Hur lång tid kan det ta att lägga telefonen (som redan är paketerad) i en låda och sätta på en adresslapp? Upp till 5 dagar skulle det ta, och då ska den absolut senaste vara här på måndag? När jag beställde så fanns den i lager, så fattar ingentingt? Så antagligen får jag den inte innan tisdag? Ååhh, blir så trött.

Den som väntar på något gott, väntar alltid för länge..?

Idag är vi hemma, jag och Isabell. Pappa är just nu och tittar på en potentiell ny bil. Hoppas att den är fin. Får väl ett samtal här strax.
Är billös, då Tommy hade punktering och dom var tvungna och ta min. Samtidigt så vet jag inte exakt vad jag skulle hittat på heller om jag hade haft bil "/

Isabell vaknade 05.30 idag, tyckte jag inte var riktigt okej faktiskt. Men förstod anledningen ganska snabbt, då jag hittade alla 5 nappar på golvet "/ Så nu sover hon redan sin andra tupplur så här på förmiddagen, men ganska snart dags för lunch, så hon vaknar nog snart.

Idag har hon för första gången smakat smörgås :D Var nog riktigt gott, en hel rostsmörgås åt hon, plus yoghurt :D Hon har jue börjat vägra välling, så försöker se till andra alternativ "/ Får nog ge upp hoppet om vällingen helt, vilket tar emot, men orkar inte heller ha en fajt varje gång :(


Kommentera här
Postat av: Tele2

Hej Jeanette,



Din beställning går inte igenom helt förrän telefon är skickad, detta för att det ska vara enklare att ångra en beställning om det skulle bli aktuellt.

Det låter dock märkligt att din telefon inte är skickad ännu, om du vill får du gärna maila mig dina personuppgifter så kontrollerar jag så att allt är korrekt.



Med vänliga hälsningar



Ida Jönsson, Tele2.

2011-03-14 @ 13:52:11





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0