110309

Kampen med att sätta ner foten - startar nu!

Natten till idag sov Isabell riktigt bra, denna dagen har hon varit ganska så medgörlig också faktiskt. Fram tills nu. Dagen började idag med att köra pappa till jobbet i Sätila, sagt och gjort, så åkte vi till Charina och spenderade hela dagen där! :D Alltid lika underbart och trevligt! <3

Nu var det säkert fjärde kvällen i rad som Isabell ratade vällingen totalt innan läggning, vet inte varför, blir galen på det! Är inte helt bekväm vid att hon lägger sig utan att ha ätit, dock har hon ätit bra för övrigt idag, men tycker inte att det är okej. Lägger henne klockan 18.30 varje dag, så funderar på om jag istället skulle ge henne gröt vid 18, eller om jag kanske inte ska ge upp riktigt än, och försöka ett par kvällar till?

Hon ville totalt pröva mitt tålamod idag vid läggningen också, med att skrika. Så nu startar operation femminutersmetoden, på riktigt denna gång. Nu ska jag banne mig inte ge mej, tror att hon har lärt sig ganska så friskt att jag oftast ger med mej, men nu är det slut med det. Om jag någonsin ska få någon bukt med allting.

Just nu är pappa på Byggmässa i Götelaborg, tror faktiskt inte att det blir allt för sent, och inte heller allt för många öl faktiskt. Så får vi se om det blir jobb i morgon eller inte, eller vad vi kanske ska hitta på.

Så nu har hon faktiskt tystnat ifrån sitt rum, och jag tänker bege mig mot soffan för lite avkoppling! :D

Kommentera här
Postat av: Stéphanie

Hoppas hon ger med sig!!

Kämpa på!

2011-03-09 @ 20:28:44
Postat av: Jessica

Hon ger med sej till slut! Bara det att inte du får göra det först.. Du fixar det denna gången! <3

2011-03-09 @ 21:04:23
URL: http://lillafrokenkarlsson.blogg.se/





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0