110308

Jag har verkligen varit allt annat än duktig på att uppdatera det senaste, men har varit riktigt svårt att få tid till att sitta här både dagtid och kvällstid. På dagarna har jag en liten tjej som älskar att krypa och dra sig upp mot saker i en hiskelig fart, så det är mycket att passa där (:
Sen har inte kvällarna de senaste veckorna varit särskilt roliga heller, då hon sovit tokoroligt länge nu, och egentiden är obefintlig just nu.

Nu sover hon dock, så då passar jag på!

Ehm vad har hänt de senaste dagarna då?
Snabbrecap;

x Fika i Roasjö för att fira att Jessica fyllde år
x Jag och älskling har passerat 6 år tillsammans! <3
x Älskling har sålt sin 740 och eventuellt Renualt.
x Promenad fram och tillbaka till Rångedal, pga oavnstående.
x Beställt en ny telefon, me so happy! :D

Nu ska jag passa på att ta det lugnt, vila och kanske ta en kopp kaffe igen innan hon vaknar, vilket kan hända när som helst. Omkring lunchtid kommer moster, kusin Max och mormor och hälsar på, då vankas det pannkakor! :D

Imorgon ska jag köra älskling till jobbet (Sätila "/) för att jag ska kunna få ha bilen, då han ska på mässa på kvällen i Göteborg, och behöver inte ha den. Vill helst inte att den ska stå i Skene över natten, helt onödigt.

Sen får vi se om han jobbar eller inte på torsdag, vilket jag inte tror, så får vi se vad vi ska hitta på då.

På fredag ska vi till banken igen, skriva på lite papper, och snart startar älsklings garagebygge! :D

Och i helgen ska han och Tommy åka och antagligen kika (köpa) på en ny bil till honom, så jag äntligen kan få tillbaka min. Så någon som är sugen på att hitta på något på lördag, är välkommen att höra av sig!

Hoppas jag får min telefon i slutet av veckan, vill inte vänta tills måndag! :D
En liten recap, får se när vi hinner med nästa!


Kommentera här





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0