110308 - kväll

Är så trött just nu att jag nog knappt skulle kunna stava mitt eget namn.
Denna dagen har varit otroligt jobbig. Isabell sov skit natten till i dag, och har inte velat sova nått speciellt under dagen idag heller. Fattar verkligen inte. Hon är förbannat trött, lägger henne i sängen och hon protesterar. Till slut somnar hon, men vaknar en kort stund senare och skriker, och är inte utsövd. Trött och kinkig ska hon vara i min famn hela tiden. Jag vet inte hur mycket mer jag orkar.

Varför sover hon inte ordentligt? Vad är det som stör henne så förbannat under dagen? Även om jag ligger tyst som en mus på soffan och försöker ta igen mig, med ingen volym på TVn, så blir det ändå samma resultat.
Vad ska jag göra?

Idag har hon även krånglat ganska så bra med maten. Ingen välling innan läggning ville hon ha idag heller, så jag är ganska så säker på att det kommer bli en orolig natt igen.
Täcke och kudde ligger kvar i soffan sen föregående natt. Lika så bra, tror jag.

Lite orolig också över min mage, har haft ont som satan till och från hela dagen, illamående ibland, inget farligt dock. Håller det i sig så får det bli att kolla upp det. Men med den senaste tidens bravader, skulle det inte förvåna mig det allra minsta om det är magkatarr. Hoppas dock att det inte skulle vara det, men som sagt, det skulle inte alls förvåna mig.

Har precis, nätt och jämt fått ta mig en dusch. Nu blir det mot soffan och (egentligen för att vara ärlig), invänta att hon ska vakna. Känns som hon snarare är 1 månad igen än snart 9.. "/

Kommentera här
Postat av: Anonym

http://www.familjeliv.se/Forum-3-100/m17556158.html

2011-03-09 @ 19:40:45





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0