110304

Jobbiga dagar, jobbiga nätter, jobbiga veckor. Känns som om det aldrig tar slut!
Först utvecklingsfas, sen förkylning. Känns som jag inte har sovit ordentligt på veckor nu.
Natten till idag har varit otroligt lång med knappt någon sömn. Isabell vrider och vänder på sig, skriker med jämna mellanrum och vill bli vaggad. Orkar inte med det mer, men har velat vänta tills hon blir frisk.
Idag skulle hon dessutom upp redan 05.30, bar upp henne till vår säng, men de är jue lönlöst.

Sen har hon vägrat somna, bara varit tjurig och klängig. Gav mig fan på att hon likt förbannat skulle somna själv, och la henne i sängen. Ca 40 minuter senare blev det tyst, och hon sover. Men hur länge, de får vi se.

Är trött på allt satans krångel nu, känns som att hon leker och kör med mig redan och försöker hur mycket som helst att få sin vilja igenom. Dags att jag försöker ta tillbaka rodret igen tror jag.

Idag blir det nog en (låååång) hemmadag, har inte riktigt råd att köra den satans 740n några längre sträckor.

I morgon ska vi åka till syster Jessica och fira att hon fyllde år i veckan, trevligt med fika! (:


Kommentera här





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0