110214

Har insett den senaste tiden hur jag har fuskat med min diet. Jag har dock inte fuskat så att jag har gått upp, jag har faktiskt fortfarande gått ner, men inte mycket. Gått ner eller stått still "/
Då är det väl ändå också riktigt onödigt fuskande? Blir att fuska bara för att fuska..

Hittils har jag gått ner 5.2 kilo, men jag har fortfarande 8.5 kilo kvar att gå ner innan våren riktigt är här helst. Så nu börjar jag på ny kula idag, slut med dessa kakor som jag har ätit det senaste, och jag har även fuskat med kolhydrater.

Fy mig! :D

Så senare blir det en promenad till Rångedala, och skulle väl tro att det blir en hem i eftermiddag också. Vi ska ta och åka bussen in till stan idag, ska bli lite spännande :D
Har åkt buss typ 1 gång på 4.5 år :D

Kommentera här
Postat av: Kicki

110314 =)

2011-03-14 @ 14:11:46





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0