Dagens tankenöt.

Jag vet verkligen inte vem jag är längre. Jeanette who? Daniels flickvän..? Isabells mamma..? Jag tycker inte heller om den person som jag har blivit dom senaste åren. En otroligt bitter och arg människa. Arg på mest hela världen. Jag vill skita i det, fokusera på allt som är bra, och faktum är, så är 95% bra, det måste jag verkligen erkänna. Det är äkta, trofasta och söta människor som tycker om mig för den jag egentligen är som saknas. Gud vad jag saknar att ha en äkta vän omkring mig, som inte bara vänder kappan efter viden för att det passade. Jag vill bli den jag faktiskt är, den jag tycker om att vara. Ett dåligt självförtroende de senaste åren, har verkligen brytit ner den människan, bit för bit. Och det krävs nog mer än Karlssons klister för att fixa det. Ett dåligtsjälvförtroende, en blyghet har förstört allt. Alla relationer och allt. Jag har varit så jäkla rädd för vad folk tycker och tänker om mig, att jag många gånger har förställt mig och blivit någon jag inte är, men någon som jag tror att de andra ska tycka om. Men det är så fel. Det har inte fått mig att vinna ett skit. Jag vill vara den otroligt galna, störda, barnsliga tjejen som jag tycker om att vara! Varför har jag blivit så rädd för vad folk tänker om mig? Folk tänker ändå, vad jag än gör. Jag kan inte styra vad folk tycker om mig. Antingen så älskar dom mig, eller så hatar dom mig. Hatar dom mig, så bör det inte vara en större förlust. Älskar dom mig, har jag allt i världen på att vinna. Must get out of my comfortzone..

Kommentera här





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0