Snöväglag "/

Det är konstigt. Att när man varje gång åker ut med bilen, så är det någon idiot som är nära på att köa in i en. De allra flesta som kör, har ingen aning om att vägen är mindre eller vart dom har sin bil. Då vägarna är bra mycket mindre på vintern, så håller jag mig på min sida så långt åt kanten som jag kan när jag får möte. Vill inte gärna bli av med en spegel igen! Men det tycks knappt ingen annan som man möter göra.
Åkte och skulle handla i Fristad nu för en stund sen, möter en taxi i en kurva, och vad får jag göra? Väja ut i snön för att han inte skulle köra in i mig! Kollar i spegeln när jag mött honom, och han hade lätt 50-100 cm kvar på sin sida. WTF?!!
Varför ska det vara så svårt att hålla sig på sin kant? Fattar inte!

Kommentera här
Postat av: Jenny

Helt enig! Idioter! Jag däremot är mycket duktig bilförare...

2011-01-14 @ 15:24:01
Postat av: Jeanette

Jag med! :D

2011-01-14 @ 20:13:39
URL: http://mammajeanette.webblogg.se/





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0