Seeeg "/

Usch, har mått knas varje dag som jag klivit upp det senaste. fattar inte varför. Urtrött och huvudvärk. Igår deckade jag på soffan när klockan kanske var 20.30, vaknade vid 21.15, tryckte i mig lite yoghurt och gick upp och la mej, för kände mig inte alls kry. Insåg att älskling hade försvunnit ut i garaget utan att jag ens hade märkt de, där låg han i kylan och svetsade.
Så upp till sängen gick jag och han hade tydligen åkt på en tur för att "hänga" lite (nya ordet tydligen :P)

Mår inte alls riktigt bra nu, ska ge mej själv lite kaffe nu och vila medans busan sover.

Igår hade vi en riktigt trevlig dag (som alltid) hos Annelie och Morgan (:

Idag vete skruttan vad som ska hittas på, det får vi se! :D 

Kommentera här





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0