Så frustrerande

Vinterhalvåret är trist bara i sig att det är kallt och mörkt. Men också förbannat jobbigt med att alla räkningar helt plötsligt blir så fröbannat mycket dyrare. Sitter just nu och kollar över månadens räkningar och jag är långt ifrån nöjd. Ser verkligen allt annat än bra ut, och nästa månad kommer det att blir ännu värre.
Mår skit verklige över detta nu och jag vet inte vad jag ska hitta på.
Skulle hörts med min min chef på Proffice i början utav året, men ingen utav oss har ringt "/ Han skulle ringa om han hittade en lösning så jag kunde få jobba helger, men hittade han inte de, så skulle jag ringa, och vi skulle se över en eventuell uppsägning då.
Jag vill verkligen inte bli av med det jobbet, men nu känns de inte bra då jag inte jobbat sen november. Var riktigt nöjd med det jobbet, tjänade bra och allt, men så jävla svårt att hitta en barnvakt i 2½ timma så att det funkar för alla.

Önskar bara att jag hade en lösning på allt just nu, önskar att jag hade ett helgjobb så att allting inte skulle vara så jävla svårt.

Fan vad frustrerande allting är just nu.

Kommentera här





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0