Promenad i kylan

Trodde inte att det skulle bli någon promenad idag, då Daniel är hemma. Tyckas aldrig bli så då av någon anledning. Men nu har jag och lilla sessan varit och tagit oss en promenad fram och tillbaka till Nitta. Kallt om öronen bara, hade verkligen behövt muffar! Nu önskar jag bara att snön smälter så jag kan gå till Rångedala ist för att ta bilen, så mycket nyttigare och mer ekonomiskt! :D
Funderar på att köpa mej en cykel till våren nu, och en barnstol till den, så man kan cykla överallt :D Vilken motion! Haha.

BTW, ligger jäkligt bra till ser jag med min diet, ska hålla mig under 1300 kalorier varje dag och det gör jag med bravur! Haha. Vägde mig i morses bara för skojs skull och det såg bra ut, får se vad det slutar på, på måndag! :P

Motivationen är verkligen på topp! :D

Kommentera här





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0