Plusgrader!

Yeeey! Idag ska temperaturen stann omkring nollan och de närmaste dagarna ska de bli lite plusgrader, gillas oerhört starkt! Dock var det -13 när jag gick upp idag och jag blev lite smått nervös, men det har redan sjunkt till -10 på mindre än en timma, så de är fiiiint :P

Hade behövt en ny mus till våran dator, denna håller på och hänger upp sej heeeela tiden blir så förbannt trött. Helst av allt hade jag velat ha en bärbar nu, för min tid att sitta vid datorn när Isabell är vaken är nu mer räknad. Kan jue knappt lämna henne ensam någonstan nu redan när hon är vaken, så tänk om en månad! Jaja, ett I-landsproblem :P

Idag står inte supermycket på schemat, vi ska vara hemma heeela dagen. Jag ska se om jag kan lösa våra problem med Visma så vi kan faktuerar lite granna snart, kanske ringa banken, kanske ringa vårdcentralen :D Sen kommer Jessica och Moxen på besök och kanske Helen. I eftermiddag blir de nog en promenad, skönt att ta en också när de inte är så superkallt!

Helgen är totalt obokad, så om någon är sugen på att hitta på något, så är de ba' till och höre av er! :D

<3


Kommentera här





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0