Gott nytt år till er alla!

Hoppas att ni alla hade en supertrevlig kväll igår och att ni inte är allt för bakfulla idag! (:
Själv sov jag mig igenom tolvslaget, första gången på många, många år.
Anledningen är en fruktansvärd influensa som jag nu har haft i 3 dagar. Snuva, feber och en otroligt hemsk hosta. Två sömnlösa nätter och dagar. Inatt är första natten som jag fått sova på tre nätter så det var riktigt gott.
Tolvslaget har man jue varit med om förr, och lär vara med om fler gånger, så jag är knappast ledsen!

Idag är jag på bättringsvägen, det känns, än är det inte riktigt bra, men väldigt mycket bättre.
Har haft en otroligt underbar sambo de senaste dagarn som har stannat hemma ifrån jobbet och tagit hand om Isabell och fixat och donat. Varit iväg med henne ett par timmar om dagen så jag har fått vila. Och Isabell har sovit superfint på nätterna så jag har fått koncentrera mej på mej själv, även om jag inte själv kunnat sova.

Något annata speciellt har inte hänt de senaste dagarna då pga mitt tillstånd, har inte ens vågat mej utanför dörren. Åkte och handlade i förrgår och det var nog det värsta jag varit med om när jag mådde så. Annars har jag inte varit hemifrån sen i måndags (: Får se när jag vågar mej hemifrån igen, känner mej inte superpigg i kroppen direkt "/

Hur var erat nyår?

Kommentera här





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0