God natt.

Trött, trött, trött. Ordentligt så är jag.

Idag har vi haft mysbesök av moster Jessica och kusin Mox :D
Fikade, tjötade och barnen lekte ganska så fint tillsammans :D Båda två är lika nyfikna på varandra, de är härligt det! Isabell har blivit så oerhört fascinerad utav andra barn, det är underbart! (: Även ett par leenden kunde hon dela ut till moster, haha!
Sen åkte vi en tur till Willys och skulle köpa blöjor, men det jäkla erbjudandet med 3 för 2 gällde jue enbart om man handlade för över 200 kronor, vilket man nästan kunde räknat ut, så det sket sej. För så mycket behövde jag inte handla. Men två paket fick jag iaf tack vare en annan rabattkupong, tack Charina :P

Sen hade jag tyvärr en ganska så tjurig dam som inte alls kunde tänka sig att sova på eftermiddagen. Men hon stupade i sin säng klockan 18.30 och sover för natten. Gott!

Ska försöka byta välling till henne nu med, hon har börjat lämna en hel del av vällingen varje gång och jag har börjat fundera om det är så att hon helt enkelt tröttnat på den. Nu ska det snart bytas upp til 8 månaders i vilket fall, så tänkte börja prova nu. Hon åt hyffsat nu ikväll på ny välling, men inte riktigt okej ändå. Men kan bero på att hon åt gröt när klockan var efter 16. Vem vet, får se hur det blir imorgon!

Herregud, hon är 8 månader om 18 dagar "/


Kommentera här





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0