Bloggtorka idag?

Känns som att alla har bloggtorka idag, ingenting nytt att läsa om "/
Jag har inte supermycket att detla med mig av heller, skriver mest för skrivandes skull.

Har precis lagt Isabell, idag fick vi sovmorgon till 8, riktigt mys!
Så nu ska jag ta tag i och hämta upp tvätten och slänga ut lite salt på uppfarten medans det ändå är plusgrader. Hoppas bara att jag inte blåser bort! "/
Idag är Daniel iväg och hjälper Erik och isolera på godset så vi är hemma ensama idag. Kanske lika bra med tanke på vilket superhumör han vaknade på! "/ Då kan han gott åka hemifrån!

Så nu, till att gör lite nytta och sen ingenting. Hade varit gott med en promenad i eftermiddag, men blåste ute gör mig inte speciellt motiverad. Kanske åka till Maxi sen och köpa det nödvändigaste, vi får se. Inget måste egentligen, men kan kanske vara gott att komma hemifrån!


Kommentera här





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0