110131

Sista dagen av januari, underbart!
Idag bär det in till staden för att fixa lite granna med Charinas legitimation även en fika och lite fönstershopping ska hinnas med :P I eftermiddag blir de en promenad tror jag, hann aldrig med en igår, så måste nästan detta känns det som!

Har en liten fundering. Isabell har den senaste tiden lämnat en hel del av sin välling, morgon som kväll. Hon har sedan 6 månaders kontrollen fått smör i vällingen så att detta ska öka på hennes vikt. Men det gör jue varken från eller till om hon inte äter upp allt. Kan det vara så att den mättar mer tack vare smöret i?
Jag menar, när hon sovit 12 timmar, och kanske inte ätit på mer, så bör hon ujue ändå vara mer hungrig än 120 ml på morgonen? "/ Tycker det är märkligt.

Funderar också på att byta ut gröten, då det aldrig riktigt går superlätt att ge henne den. Är precis som att hon inte tycker om den alls. Så ska börja ge henne andra mellanmål ist. Förslag någon?

Idag var också den officiella vägningsdagen, och jag är nöjd! -1,3 kilo på en vecka, känns superbra! Nu är det bara resten kvar och hoppas att jag inte ger upp bara för att jag kan! "/

Nu är det snart dags för frukost, byta bajsblöja om jag känner Isabell rätt :P Byta kläder på oss båda, starta bilen, packa väskan och sen bege oss till Rångedala!

Ha en trevlig dag där ute alla! (Idag ska det bli plusgrader dessutom :P)

Kommentera här
Postat av: Jessica

Joggolino är jättbra. Men den e ju från 10 månader.. Men tror inte de e någon fara..

2011-01-31 @ 16:33:52
URL: http://lillafrokenkarlsson.blogg.se/





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0