110130

Näst sista dagen på denna månaden, och detta året har startat med raketfart. Kan inte våren komma också? "/


Igår blev det promenad på eftermiddagen, var sådär givande då en oerhört tjurig Isabell vaknade halvägs hem och jag gick i motvind. Men men, en runda blev det iaf. Åkte sen in till Maxi och handlade, och jag fick mig en kycklingsallad :D Mumma.

Mår sådär idag, seg, ont och snurrig i huvet. Tycks bli det ganska så mycket nu det senaste när jag försöker gå ner i vikt. Tycker att det är lustigt att det tycks bli så, för jag har jue knappast slutat äta helt, då mer tycker jag att det borde bli så. Ahja, konstigt.

Idag ville sessan vakna redan klockan 06, inget som var en riktig favorit hos mej, gav henne en chans till att somna om, men det var ingenting som hon hade lust med idag. Tror att det faktiskt spelade roll att TVn i vardagsrummet var igång, då pappa INTE skulle somna på soffan.
Men men, så dagen startade riktigt tidigt idag. En maskin disk är igång och en maskin tvätt. Isabell sover igen och jag ska snart vila på soffan tänkte jag. Om jag kan hitta ron till det bara.

Kommentera här





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0