110126

Hello world!
Igår stannade vi till på en snabbiskaffe hos Charina och Ellinor innan vi drog in till staden och handlade, mysigt! (: Handladet gick bra, Isabell var lugn och fin och lekte mest med kedjan som sitter på vagnen! När vi kom fram och skulle betala så blev jag braaa sur. Fanns jue en sån däringa självscannings rabatt 5% på Maxibladet i måndags, och den hade jag lyckats tappa någonstans i affären! SÅ SURT! Dock hade jag bara sparat ca 60 kronor med den, så det går att komma över! :D

Åkte hem och åt och fixade lite granna, och sen gick vi på promenad på den glashala asfalten fram och tillbaka till Nitta. Riktigt skönt att komma ut! Blir nog en i eftermiddag också.

Idag är pappa hemma, då dom väntar på material så dom kan inte göra nått. Morgonen var riktigt lugn idag, Isabell vaknade redan klockan 05.30, men låg mest och tjötade lite i sängen. Jag tog på mej kläder och gjorde mej redo att gå upp, men efter en stund blev det tyst igen! Så vi gick inte upp innan klockan var 8! Hihi, underbart!

Nu strax kommer en gammal arbetskompis till Daniel och hälsar på, på en kaffe. Sen får vi se om han kanske ändå beger sig iväg och gör något jobb. Vi får se, själv tycker jag att det kanske är lite väl sent nu, men inte jag som bestämmer!

Imorgon är det som vanligt dags att åka till Charina (: Tydligen så är det en massa träning som gäller då! Haha, både Zumba, Wii och promenad för att hämta flickorna i skolan. Bara bra de, för nu jäklar ska vikten rasa! Haha.


Kommentera här





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0