110126 - Night time

Trött börjar jag verkigen bli, men ska snart bädda ner mig i soffan och invänta Fuskbyggarna.
Älskling har åkt till stan för att tvätta av sin bil och handla lite granna på City.

Idag har vi varit i stan och tvättat av min bil, såg verkligen hemsk ut. Renare, men inte ren blev den iaf! Sen åkte vi till Kapphal i Knalleland och handlade 3 par nya byxor till Isabell och 2 par strumpor. Sen åkte vi hem och det var dags för mat för oss alla tre! Efter lunchen begav jag och Isabell oss ut och gick en promenad. Isabell fick sova lite och jag fick gå bort några kalorier :D

Sen var det dags för en massa bus, kvällsbadet och sen nattinatti för Isabell.
Nu sitter jag här själv och drömmer om allt från att gå ner i vikt, köpa en laptop och att snön ska försvinna!

Detta är nog en bra vecka, det tror jag! Återstår att se på måndag :D


Kommentera här





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0