110124

God morgon.
Vaknade idag med inte riktigt lika farlig huvudvärk, men känner spänningen upp i nacken. Hoppas bara att det är som det brukar, en period med sova dåligt/ont i nacken/huvudvärk. Har haft detta förr, och det har gått över då.

Igår tillbringade vi mesta delen hos Isabells farmor.
Jag kände mig inte riktigt kry, med både huvudvärk och illamående, så vr väl säkerligen inte världens trevligaste sällskap.

Idag ska vi bege oss till Rångedala för måndagsmys :D
Fika lite kaffe, spela lite Wii och gå på promenad står säkert på schemat!
Måste skärpa mig lite granna nu efter denna helgen som gått. Dock har har jag lyckats gå ner 0,5 kilo på en vecka (målet var 1 kg) som är riktigt bra med tanke på mitt fuskeri :P

Så nu ska det drickas lite kaffe, sen ta itu med lite disk och tvätt!

Kommentera här





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0