110123

Jupp, så hade den födelsedagen både kommit och gått.
Nu skiter jag i allt vad födelsedagar heter, kommer inte ge mig in i några egna kalas innan jag fyller 30, och märk mina ord, då blir det KALAS. Men fram tills dess, så skiter jag it.
Jag lyckas att aldrig ha några förväntningar om vad som kommas skall, men trots det så lyckas jag på något sätt alltid ändå bli besviken. Ligger nog alltid en liten förväntan långt bak i mig ändå.

I fredags var jag som sagt i Skene och fixade mitt hår, tack snälla Rebecca och tack underbara älskling som betalade :D Efter det var det dags för middag, fläskfilé med potatisgratäng och sallad som karlarna fixat så snällt :D Efterrätt på det också med ugnsbakade äpplen och glass :P Onyttigt, men gott!
Åkte hem omkring 21.15 och Isabell somnade som en stock i bilen. Fortsatte sova genom natten och beslöt sig för att vakna 05.30 igår redan. Något jag knappt var nöjd med.
Vaknade med världens huvudvärk som inte ville ge med sig, och en dotter som inte riktigt var en solstråle då hon sovit alldeles för korta timmar. "/ Grattis på födelsedagen då.
Hon somnade igen vid halv 9 någongång och genast beger jag mig till köket och ger mig i kast med budapestrulle. Inte det svåraste jag varit med om, men ett tips är att aldrig göra två på exakt samma gång. Blir inte riktigt bra. Så fick kasta en, men gjorde en ny lite senare. Dock helt i onödan, för den gick aldrig åt..
Så har en hel del att frysa in nu.

Omkring 2 kom människorna och några fina presenter fick jag.
Isabells farmor kom tillbaka omkring 18 och skulle sitta vakt medans jag och älskling åkte in till stan för att köa lite middag. Blev Alléterassen till slut, då de flesta resaturanger var fullbokade, men lika gott var det med en Black and white, aldrig ätit förr, men blir definitivt en gång till :D
Tack älskling!

Åkte och hälsade på Annelie och Moggen en sväng efteråt och kikade på deras nytapetserade kök, riktigt fint blir det! Men var så otroligt trött, så blev en hemgång omkring 22.30.

Idag blir de nog mest lugnaste gatan, ska ta itu med disken i köket om en stund, då vår diskmaskin har checkat ut. Eller, vågar iaf inte köra den innan någon kollat på den. Kul..


Kommentera här
Postat av: Anonym

Grattis i efterskott.. Har varit utan internet i helgen så därför kommer här en lite försenad grattishälsning.. :) hoppas att du hade en härlig dag! Kram

2011-01-23 @ 14:52:44
Postat av: Jeanetteee

Tack ANONYM :D

2011-01-23 @ 15:06:30
URL: http://mammajeanette.webblogg.se/
Postat av: Jessica

Vad blev du besviken över? :(

2011-01-23 @ 16:24:09
URL: http://lillafrokenkarlsson.blogg.se/
Postat av: Tessan

Oj, jag missade o skriva vem de va från.. Hihi på mobilen blir allt så litet.. :) kram Therese

2011-01-23 @ 21:02:29





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0