110121

God morgon världen!

Grattis på din födelsedag Peffy Puff! :D Hoppas du får en underbar dag idag och en ännu bättre dag imon! :D <3

Är helt supertrött idag, var en hård dag igår! (:
Vi drog oss till Charina omkring 09 och de blev två kaffe och en smoothie! Duktiga vi är som skippar fikabröd iaf! :D Sen prövade jag på hennes Wiispel, ett sånt däringa träningsspel! Haha, efter 20 minuter så trodde jag att jag var döende :D Snacka om otränad! Men de kommer bli fler gånger att prova på (:
Sen åkte jag och Bellibus till Maxi och skulle handla alla mina ingredienser till mina bakningar. Isabell passade på precis när vi kom in till stan och stänga igen ögonen. Jag var tvungen att ta en kundvagn då allting inte skulle få plats i en korg, så jag kunde inte köra henne i sin vagn.
Tog upp henne och tänkte att hon vaknar nog snart (som vanligt), ICKE!
Hon sov i min famn hela tiden vi handlade, samtidigt som jag pötte vagnen och hämtade varor, tack och lov för självscanning ändå! Så det blev träningspass nummer två!
Väl hemma drog jag igång baket, 4 timmar senare var det klart. Drömmar, chockladkakor, chockladmuffins och långpannebullar. Imon ska jag även baka budapestrulle.
Sen somnade jag så gott på soffan :D
Gott ändå, för när jag väl var klar, så fanns det inte något sug till någonting utav det! Riktigt gott! :D

Idag passade mammas älskling på att vakna lite extra tidigt, halv sex redan "/ Gör inte så mycket för min del då jag och Daniel ändå är påväg upp då, men tycker att jag ser en tendens till att hon lättare blir tjurig om hon går upp så tidigt "/ Men men, vad ska man göra?
Idag ska jag städa huset uppifrån och ner, sen åka till Skatteverket och sen ner till Skene för att få bli pimpad i håret! Underbart ska de bli, verkligen efterlängtat nu! Efter det blir det middag i Örby hos Anders och Rebecca :D

Imorgon ska jag som sagt baka budapestrulle och efter det kommer det tydligen folk. Varför vetesjuttan men ändå :D

Hörs igen! (:


Kommentera här





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0