110119

Morgon.
Åh fy skruttan vad jag är trött idag. Känns som att kroppen ligger kvar i sängen för den orkar verkligen ingenting och huvudet bara dunkar "/ Vet verkligen inte varför, men väntar på att första glaset kaffe sätter igång verksamheten snart..

Bellis sover fortfarande, underbart! Igår vaknade hon klockan 06 när vi var uppe med, och hon var ingen rolig liten tjej den morgonen "/ Sen hade hon ingen större lust alls att sova under dagen, skulle tro att det hände allt för mycket runtomkring så hon var tvungen att vara med, men hon var ingen direkt fröjd tack vare det då "/
Så jag önskade verkligen att hon skulle sova lite längre idag, vilket hon tycks göra. Men varför kan jag aldrig släppa tankarna "andas hon" när det går ifrån det "normala" ? Klart att hon gör! Konstiga mammatankar..

Idag är det ingenting planerat, bara vara tror jag mest. Ska försöka få tummen ur och ringa mina samtal sen när Bellis sover sin förmiddasnap, och i eftermiddag tänkte jag trotsa oddsen och gå ut och gå på vägarna här ute. Dom har ändå spruckit upp ganska så bra, risken är väl bara att man ska bli nersprayad utav gruset "/ Folk har jue inget vett på att köra försiktigt här ute så. Men måste ut och testa iaf, måste börja röra på fläsket om man någon gång ska komma ner i vikt!

Imorgon ska vi till Charina igen, alltid så trevligt! :D
Sen ska vi åka och handla, baka på kvällen inför lördagen.

Fredag blir det till att antagligen förtsätta med bakningen och städa huset.

Lördag blir det eventuellt födelsedagsfirande.

Söndag är oplanerad.

Kommentera här





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0