110117

God morgon. Knappt.
Vaknade inatt av att TV i sovrummet hade hängt sig, igen. Och efter det har jag knappt kunnat sova. Förbannade jävla Teliaskit säger jag bara! Inte första gången som de bara hänger sej, så får man göra en hel grundinställning. Kul att vakna mitt i natten utav det och sen har man en som ligger jämte och är beroende av ljudet ifrån den. Kul.
Så ska inom en stund ringa ett ganska argt samtal till Telia och säga upp skiten, nu är jag trött på detta. Tillbaka till Viasat!

Igår tillbringade vi dagen i Komskälet hos farmor och plastfarfar. Hade en ganska så trött tjej som inte visste vad hon ville riktigt. Inte direkt tjurig, men mest klättrande och skulle vara överallt och ingenstans! Blir lite lätt trött i armarna när man ska försöka styra henne :P

Idag bär det av till Rångedala och mysa med Charina och Ellinor!

Har regnat en hel massa nu sen natten till igår, massa snö har försvunnit men en hel del is har kommit fram istället. Nu skulle man haft en  hel jävla massa salt! Men sist vi skulle köpa, så var det slut hos leverantören "/ Så nu ska det vara plusgrader till onsdag och sen ska det bli en jävla massa minus igen. Kan dom kanske bestämma sig nångång? "/

 


Kommentera här
Postat av: Jessica

Det är jävligt svårt att få tag på salt nu. Med tanke på att det är slut nästan överallt i hela världen.. :( men mina svärpäron hade köpt till oss men vet inte vart dom hitta de :s

2011-01-17 @ 07:16:13
URL: http://lillafrokenkarlsson.blogg.se/
Postat av: Jeanette

Jo de är allt annat än lätt, men kanske att dom kunde fixa genom firmorna idag, daniel skulle kolla på de iaf.

2011-01-17 @ 08:55:22
URL: http://mammajeanette.webblogg.se/





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0