110117 - del 2.

God kväll!
Idag vart det ingen fika hos Charina och Ellinor, då lilla Alice blitt sjuker och fik åka till Vårdcentralen :( Men bättre lycka imon, efter klockan 9 beger vi oss till Rångedala :P

Så vi åkte idag och handlade och tankade lite. Helt sjukt avd dyr dieseln har blitt, höll på få en chock! Sen åkte vi vidare till Helen och tog en (ganska så snabb) kaffe. Fick åka omkring halv 4 då Bellis behövde sova en liten stund. Men dock blev den just de, ganska liten, för sen har hon inte varit på sitt allra mest strålande humör! "/ Men nu nanar hon så gott för natten :D
Sen kom pappa hem i tid idag med, riktigt skönt, och med sig hade han SALT! Så nu jävlar ska isen bort, bort, bort! :D

Imorgon efter myset i Rångedala ska vi bege oss mot staden och äta lite lunch med moster Jenny. Mys!

Idag har jag påbörjat (ytterligare) en ny diet. Denna gången en ganska human, hoppas att detta ist kan fungera. Jag har så fruktansvärt svårt för att hålla mig till dieeter, men nu måste jag för bövelen. Mår skit i hela kroppen hela tiden, för att inte tala om min självbild. Bläh.
Nu fyller jag 25 och inom ett par månader så är våren här och snart även sommaren. Vill jag må så här då? Verkligen inte, så hoppas verkligen att jag en gång för alla kan lyckas. Jag måste.

Kommentera här





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0