110115

God kväll.

Idag är det min sessas 7 månaders dag, denna sista månaden har verkligen gått otroligt fort!
Grattis mammas älskling (:

Insåg idag att snön inte har legat mycket längre än sen mitten av November. Herregud, känns som en evighet jue! Känns som att det aldrig kommer bli vår eller sommar igen. Varför känns det alltid så oåtkomligt efter en sån här vinter?

Idag har vi bara varit hemma, bortsett från en snabbis till City Fristad och köpte margarin. Har haft en mycket trött karl här hemma idag, han har sovit mest hela dagen, vilket har gjort mej ganska så irriterad, men vad ska man göra när han är så envis? (: De är han själv som gått miste om en hel dag.

Nu har han åkt ut för en sladdtur med grabbarna igen, och jag sitter här. Funderar ganska så starkt på att gå och lägga mej bara för att jag är uttråkad. Men faktiskt, är riktigt trött i kroppen idag med.
Inte konstigt när ens kost ibland bara består av godis och dylikt. Fattar inte varför min hjärna inte kan säga nej i vissa fall, för de har inte avrit många utav de godisar som jag ätit idag som jag verkligen velat ha, utan jag har ätit för att det funnits där. Duktigt.
Men måndag, då börjar de nya tagen, förhoppningsvis. Så här kan jag varken må, se ut eller ha det längre. Det funkar bara inte. Mår jue skit hela dagarna i kroppen.
När dags för en riktig förändring!

God natt, nu ska jag lägga mej i sängen och kolla film iaf :D


Kommentera här
Postat av: Jessica

Hon ser knappt busig ut heller :p

2011-01-16 @ 19:47:29
URL: http://lillafrokenkarlsson.blogg.se/
Postat av: Jeanette

Hihi, hon skrattade jättemycket där :P

2011-01-17 @ 06:50:30
URL: http://mammajeanette.webblogg.se/





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0