110112

3 dagar kvar tills Bellis fyller 7 månader
10 dagar kvar tills jag fyller 25.

God morgon!
Har sovit ganska så bra i natt, Isabell sover på min lilla virvelvind, ibland undrar jag om inte sängen är för smal för henne, så som hon håller på (: Bortsett från att jag fick väcka Daniel på soffan omkring halv 2 så har det varit en bra natt. Dagen började 05.45 för att få upp han ur sängen, så här är det full rulle :D
Redan hunnit bädda sängen, tömt diskmaskinen, gett Isabell mat och kikat runt här.

Vad ska man göra resten av dagen då?
Någon som är sugen på kaffe eller på att bjuda på kaffe någonstans? Är lite sällskapsjuk (:

Igår hade vi trevligt besök utav Alvin och Alexandra, två snälla små barn hade vi som faktiskt ville sova och inte var tjuriga, trevligt! :D

Imon bär det av mot Göteborg och fredag Dalum som sagt :D Men idag är en fri dag, kanske skulle åka och slänga skräp om det inte dyker upp annat? "/


Kommentera här
Postat av: Emilie J

Ja hade gärna bjudit på kaffe om jag inte hade bott så långt bort.. Är också lite sällskapssjuk idag hehe :)

2011-01-12 @ 10:41:07
URL: http://familjenfundin.blogg.se/
Postat av: Jeanette

Jo, de är jue inte omkring hörnet direkt! :P

Får väl kika förbi om jag är i göteborg en annan gång, än i morgon :P

2011-01-12 @ 13:41:13
URL: http://mammajeanette.webblogg.se/





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0