Tråååk.

Har känt mej uttråkad idag i stort sett från första sekund som jag vaknade idag. Igår var vi hemma hela dagen och ingenting att göra, orkade inte riktigt med att det skulle bli samma visa idag igen. Isabell ville inte sova riktigt som hon borde heller, så kändes inte som någon höjdare att gå hemma och bära på henne helt ensam. Kände mig bra sällskapssjuk.

Så packade in oss i bilen omkring 11 och styrde ner mot Roasjö för lite sällskap. Stannade där till omkring 15 och åkte hem så Isabell kunde sova på vägen och sen var det dags för mellanmål till henne och sen till mig :D Idag har hon provat mosad banan och blåbärsyoghurt (osötad), detta var en hit! Riktigt gott :P
Nu har jag lagt Isabell och Daniel är just på väg hem från jobbet. Blivit en hel del sena dagar för honom nu det senaste, allt annat än roligt faktiskt. Men men, blir kanske bättre.

Funderar på om jag ska lämna in min bil på fredag eller nått så dom kan tvätta den utvändigt och in. För den ser verkligen bra för jävlig ut just nu. Har tänkt detta länge, då jag inte anser mig varken ha tiden, orken eller lusten till att göra det själv, men inte vetat riktigt vart jag ska vända mig. Men fick ett superbra tips idag, som jag ska kolla upp lite senare.

Imorgon bär det av till Charina, kaffe, tjöt, lite Wii och en promenad gör gott för kaloriförbränningen :D

Nu mot soffan och slappa, det är jag värd! (:

Kommentera här





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0