Monday morning

And a wonerful morning it is, hihi!
Inte ofta som ni ser mig skriva något sånt, men idag har den börjat bra faktiskt!
Måndagar är den officiella vägningsdagen, och då jag nästan tycks ha stått still hela veckan, så fick jag mig en riktigt fin överraskning!

- 1,2 kilo på en vecka
- 2,9 kilo sedan staret 17 Januari

Inte illa pinkat av en trähäst! :D En bra bit kvar, men börjar verkligen kännas att man är på väg, till och med Daniel har börjat se av resultaten, fiiiint!

I lördags var vi hos Annelie och Mogge och kikade på när pappa satte kakel i deras kök, mycket fint blev det! Var en del pill och jobb, men riktigt najs :P Sen blev det smörgåstårta som utlovat, mums!

Igår var det en riktigt röjjardag här hemma. Slängde all skit i källaren och garaget, hjälpte älskling att slänga en hel del som låg och skräpade. Tvättade all tvätt. Enda som inte blev gjort var insidan "/ Får försöka ta det i veckan. Sen kom det en massa besök i form av Isabells farmor och faster, Morgan, Annelie och Isabells "pojkvän" Eddie :D Isabell var inte alsl på humör för att sova, så hon fick vara uppe en stund längre, sen somnade hon som en stock. Men har vridit och vänt på sig en massa och varit ledsen i natt. Stackarn.

Idag bär det först av till Charina, för den sedvanliga kaffen med tjööt :D
Efter det bär det av till staden och Knalleland för att umgås med moster Jessica och kusin Max.
Och kanske efter det blir det av träffa Ann, som jag inte sett på nästan 6 år, ska bli trevligt! Om vi bara kan komma överens om något :D

Kommentera här
Postat av: Kicki

Bra där =) Har man bara viljan så går allt!

2011-02-07 @ 17:38:51





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0