Early morning

Uppe riktigt tidigt idag, som sig bör egentligen. Har en man som har svårt för att komma upp ur sängen själv, så en liten hjälpande hand får jag sträcka ut (:
Fick iväg honom idag omkring 06, han ska åka hela vägen till Sätila. Men jag ska nog tyvärr inte tro att han är hemma i tid ikväll bara för det. Ingenting som jag räknar med numer. Dom håller på med att resa ett hus från grunden, så kan nog räkna istället med många ensama dagar/kvällar framöver "/

Isabell började dessutom att tjattra nu på morgonen redan vid halv 6, men vet med mej att jag har en halvtjurig unge om hon redan är uppe så tidigt. En timma kan göra en enorm skillnad på henne.
Så gav henne chansen att somna om igen, vilket hon gjorde.
Räcker med den oerhörda mammigheten som hon har just nu, och tron att jag ska överge henne så fort som ajg går till ett annat rum..

Har inte känt mig alls kry de senaste dagarna, men ingenting influensa likt eller så, utan mer hängig, trött och groggy. Ska jag gissa, så är det nog min diet som det handlar om, att den tar ut sin rätt lite grann nu. Men har varit sådan här nu i 4 dagar, så tycker att det bör vända nu.
Detta känns som att det blir min "stå-still-vecka", där jag inte går ner ett dyft. För så har det sett ut på vågen de senaste dagarna och man blir inte superglad av det. Men sånt kan jue hända, bara det inte fortsätter så.

Idag var det tänkt (som varje torsdag :D) att vi skulle åka till Charina och Ellinor, men jag känner mej verkligen inte kry, så blir till att vara hemma idag i stället. Hoppas att Isabell är en ängel idag och låter mamma vila sig lite granna :D you wish! :D


Kommentera här





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0