Det mesta som kan gå fel "/

Dagen idag började inget bra alls.
Isabell var för nyfiken för att äta sin gröt, så hon blev ledsen på mig för att jag försökte vända henne till rätta.
Jag och Daniel småbråkade.
Passagerardörren gick inte att stänga, och när jag väl fick stängt den, så gick den inte att få upp.
Skulle handla på både City och apoteket, glömde plånboken hemma.
Med mera. Blä. Trött som en gris och mår halvknas.

En bra sak hände iaf, det var att Isabell sov så gott i bilen i 1½ timma (?!!) att jag fick städat hela huset innan hon vaknade. TACK! Annars hade jag nog fortfarande hållt på, då min dotter tycks tro just nu att jag överger henne så fort som jag går utanför rummet "/
Så nu är det städat och fint iaf.

Funderar på att åka en sväng till stan sen iaf, för att handla det som handlas bör, eller om jag ska skita i det och hoppas på att Daniel handlar. Samtidigt så känner jag inte för att bara sitta här heller. Får se hur det känns när Isabell vaknat från sin eftermiddagsnap.

Var då på BVC idag, 8 månaderskontroll. Känns riktigt skumt att det är hela 2 månader innan vi ska dit igen! Ahja, anyway :D Hon hade gått upp fiiint, 695 gram och landade nu på det totala 7685 gram och 74 cm. En ökning med 1005 gram och 4 cm på 2 månader. Fina tjejjen :D
Öronen var bra och lika så hennes blick. Så ett godkänt idag! (:

Kommentera här





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0