110223 - Night time

Har varit en riktig hemmadag idag, då vi inte haft en bilstol fast i 740, så har det fått bli så.
En ganska så bra dag får jag faktiskt säga, Isabell har varit ganska så medgörlig (: Vilken skillnad det har blivit på henne sedan hon lärde sig och krypa. Humöret är otroligt mycket bättre när hon kan ta sig fram och röra på sig. Jag längtar tills att hon kan gå, har jag hela tiden gjort. Bara för att hon ska vara mycket gladare, nöjdare och mindre rastlös i min famn.

Hon har sovit dom gångerna som jag har lagt henne, och lagom tid. Hon har ätit ordentligt, bortsett från vällingen till läggningen nu då.

Gav mej på ett försök till att sätta in den förbannade stolen innan med, drog till Dalsjöfors för att få ett "expert-utlåtande" utav Morgan (: Visade sig att jag inte hade fått den helt rätt, men nu sitter den det, efter lite finjusteringar utav Morgan! TACK! :D

Nu sover Isabell, får se hur denna natten ter sig, vågar inte hoppas på någonting.
Och nu kom älsklingen hem! <3

Kommentera här





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0