110221

Morgon.
Sovit ganska så bra i natt faktiskt, Isabell har inte vaknat någonting efter det att jag somnade iaf, gott.
Men trött som satan i vilket fall är jag, och jag känner på mej att det kommer bli en lång dag.
Sitter här hemma utan bil. Eller jag har bil, Daniels 740, och jag har en stol som jag inte vet hur jag ska montera. Kallt som satan är det också att stå ute och försöka få in den i bilen.
Så här sitter jag ganska strandad då Daniel fick ta min bil, istället för att han skulle köra sin bensinslukare 14 mil om dagen.

Någon som är sugen på att komma hit och hålla mej sällskap idag? Eller komma hit och kanske hjälpa mig få in denna stol? "/

Så sur jag blev på morgonen idag med, då det är den officiella vägardagen idag. Min våg har slutat fungera! :(
Den behöver antagligen ett nytt batteri, men inte vilket som helst heller. Utan ett stort klockbateri. För det finns jue i varje affär och sådär! Kunde de inte bara vara ett sånt vanligt som man ändå har hemma? "/
Såg framemot denna vägningen, men icke då.
Så sur man kan bli.


Kommentera här





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0