110211

Kaffe - check!
Berocca - check!

Igår hade jag en liten tjej som inte ville upp innan klockan var 7.30, idag vaknade hon redan strax efter 6, men hon fick ligga kvar i hopp om att somna om bara en halvtimma eller vad som helst. Hon är ganska nöjd i sängen så varför inte heller. Men nu är det ganska så strax dax att ta upp henne, för somna om, det var ingenting hon ville! (:

Idag ska vi åka till MVC och ta p-sprutan, först ett litet besök på apoteket och hämta ut den, måste kolla lite öppetider för jag trodde jag skulle dit senare än vad jag skulle "/
Sen ska vi stanna till hos Alexandra och Alvin på en liten kaffe! (:

Senare i eftermiddag vet jag inte alls vad som händer, någon som är sugen på att komma ut på kaffe? :D

Kommentera här





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0