110204

Ja, vad ska man säga om idag?
Vaknade till att det hade trillat ner ungefär 4 cm nysnö, blötsnö, men ändå. Önskade att det skulle vara mer flytande form i det som skulle trilla ner, men icke.
Ska väl snla mest hela dagen, sen lite regn och sen lite mer snö. Bläh.

Tvn fungerar inte heller, antagligen en massa snö i parabolen, men tänker då inte riskera mina stackars ben i kroppen för att klättra på stege och rensa ur den. Nejtack, tur man har filmer!

Jag som var så nöjd igår när jag kom hem och man kunde se nästan 50% av gräsmattan, men nu är den gömd igen. Satans snö! Ingen promenad tänker jag ta heller när det är sånt här väder, bra svårt att ta sig fram då.

Så blir att vara hemma, som ganska planerat, damma och kanske damsuga lite. Men har verkligen totalt tappat all motivation till det.

En bidragande orsak är väl också att Daniel jobbar jävligt sent varje dag, idag skulle bli likadant tydligen. Verkligen inte kul, igår var han hemma strax efter 20 och idag blir säkert inte speciellt annorlunda.

Någon som är sugen på att komma hit och dricka kaffe och äta chockladmuffins och muntra upp mej lite? "/

Kommentera här
Postat av: Sanna

Vi hade mer än gärna kommit ut men är tyvärr uppbokade :/ Men jag tycker nog att det är dags att ses väldigt snart! :)

2011-02-04 @ 09:13:11
Postat av: Jeanette

Tråkigt! Men vad gör ni på tisdag då?

2011-02-04 @ 09:51:46
URL: http://mammajeanette.webblogg.se/
Postat av: Sanna

Tisdag är vi på Babycafé till typ 12. Men annars är det nog lugnt...

2011-02-04 @ 16:16:17
Postat av: Jeanette

Men efter det då kanske om ni kan!

2011-02-04 @ 17:24:45
URL: http://mammajeanette.webblogg.se/





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0