110203

En fantastisk dag har det varit idag. Helt underbart (:
Började med att Isabell vaknade inte föräns klockan var strax efter 7, omkring halv 8 vart det frukost och en hel balja med gröt gick ner. Bra tecken där! (:
Åkte strax innan 9 till Charina och massa tjöt, kaffe och trevligheter var det allt. Som vanligt :D
12.30 bar det iväg mot skolan och hämta Linnéa, detta var första gången på dagen som Isabell sov, det resulterade i en halvtimma. Gick tillbaka och åt lite lunch, lite mer kaffe och Isabell kröp på riktigt för första gången! Så stolt i mitt lilla mammahjärta :D
Sen åkte vi hem vid 16.30 och det blev lite mellanmål i form av mosad banan och blåbärsyoghurt till Bellisbus, vilket hon åt med hull och hår :D Lite mys och bus, sen var det dags för pyjamas på och fram med vällingen. Andra gången nu på två dagar som hon ätit upp hela flaskan, detta har inte hänt på vem-vet-hur-länge..

Nu sover hon så gott, och jag är ensam "/ Daniel har ännu inte åkt ifrån jobbet, vilket är riktigt trist. Hur länge som helst känns det som att han jobbat över, usch. Hoppas det kanske blir bättre längre fram.

Imorgon är det en hemma dag som gäller tror jag. Blir nog lite städ i form av damning och dammsugning, lite handlat och på eftermiddagen en promenad. Måste utforska hur långt man kommer på gångbanan mot Rångedala! Tror att det inte dröjer en masssa dagar innan man kan börja gå till Rångedala istället för att ta bilen :D


Dagens bästa outfit :


Kommentera här
Postat av: Jessica

Tror faktiskt du kommer hela vägen till Rångedala om jag inte minns fel. Vet att jag har kört moped där en gång, men jag minns inte vart man kom ut bara :s

2011-02-03 @ 19:18:11
URL: http://lillafrokenkarlsson.blogg.se/
Postat av: Jeanette

Jojo, vägen går hela vägen till rångedala, problemet är hur vägen sr ut, snö och is men hur långt.

2011-02-04 @ 06:38:51
URL: http://mammajeanette.webblogg.se/
Postat av: Anonym

http://liinaaslund.blogg.se/ kommentera min blogg/mig :) Kram!

2011-02-04 @ 07:47:40





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0