110201

God morgon. Första februari idag och det är plusgrader ute, blåser och småduggar lite tror jag, underbart att vakna till! (: Gud vad jag önskar dock att jag kunde köpa en ny säng, fy.

Igår åkte vi hem till Charina omkring 9, drog en kaffe och vällingflaska och satte oss i i bilen och styrde mot Knalleland. Väl där gjorde vi inte alls det som vi kom dit för att göra, vilket var att ta kort till Charinas leg (: Utan det blev lite fönstershopping (riktig shopping för Charina) och en god fika vars bestod av kycklinngsallad, loka, kaffe och wienerbröd. Sen gick tiden så fort så de var snart dags igen att styra tillbaka och hämta barnen på skola/dagis. Petade i Isabell lite lunch, och åkte till stan igen för att handla lite, det som jag inte hann innan.

Väl hemma så hade Isabell sovit så dåligt, jag hade fuskat, så jag drog bara ut vagnen och gick mot Nitta. Blev dessutom omkörd av två polisbilar påväg dit, var riktigt konstigt. Men fram och tillbaka blev de och jag kände mej lite möjdare :P Fuskade dock senare på kvällen med en White Lady bakelse, som inte alls var god i sista änden ändå. Men då vet jag det, så då behöver vi inte de något mer :P

Så nu hoppas jag att jag inte förstört veckan allt för mycket, utan tar hårdare tag idag!
Idag ska vi bara vara hemma, grejja lite tror jag och promenera senare såklart :D I eftermiddag/kväll kommer det besök utav Helen och Henke, då Henke var så otroligt snäll och snabb och hjälpte mej och hitta en uppdatering till vårt bokföringsprogram (:

Så om det är någon som är sugen på kaffe och promenad, så är jag hemma! Alltid kul med sällskap :D


Kommentera här
Postat av: Jessica

Jag som tänkte att ni kanske ville komma hit och fika :(

2011-02-01 @ 08:47:10
URL: http://lillafrokenkarlsson.blogg.se/





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0