Uttråkad "/

Känns som jag mest är uttråkad för den största delen av tiden. När helgen kommer, så är det underbart att veta att älskling är hemma. Men vad ska man hitta på under dagarna?
Känner mej totalt lost på inspiration, så det slutar alltid med att man inte gör nått, eller bara åker och hälsar på någon/några för ett par timmar och sen hem igen.
Tråkiga helger mest "/

Idag var vi iaf och hälsade på Daniels mormor och morbror en sväng, men så supertrötta som vi var, så åkte vi strax igen hem. Stannade till i Dfors och köpte lite godis, jaja, dumma mej!
Och sen hemma så har vi ätit pizza/kebabrulle, än en gång, dumma mej. Men vad är en bal på slottet? (:
Och nu gör sig Daniel i ordning för att svinga sina lurviga i Borås Parken med 'grapparna'.
Och jag, jag gör mej väl strax i ordning för sängen! Trött och uttråkad slutar alltid med att jag ligger och nanar innan klockan är 22 :D

Hopppas på en ytterligare fiiin natt, Bellis somnade idag utan att jag vaggade henne, så jag är supernöjd!

Sup lugnt alla, och god natt alla andra :D


Kommentera här





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0