Söndagmorgon!

Isabell sitter i sin babysitter och testar rösten medans pappa (som vanligt känns det som) sover på soffan. Natten har varit ungefär som de flesta numer, upp och trycka i nappen ett par gångr och frsöka somna om medans hon ligger och skruvar sej. Börjar fundera om jag nånsin kommer få sova en hel natt igen "/
Enligt den dära boken som jag köpte, så ska hon vara i en utvecklingsfas just nu, så hoppas att det går över snart.
Vaknade i morses, runt 06 och skulle ge henne nappen, och i sängen ligger en glad liten skit på rygg (sover alltid på magen) och bara skrattar åt mamma! Underbart! (: Upp och hoppa var det bara då! (:

Hon har blivit grymt duktig också, är så nöjd! När jag lägger henne på förmiddagen så lägger jag henne bara i sängen och hon somnar utan gnäll och skrik, fantastiskt!

Igår var det mammas födelsedag och vi var där och fikade med tårta och frallor och en massa gotta :P

Idag vet jag inte nått vad som händer, det regnar utanför fönstret, det vet jag iaf. Får se vad dagen har att erbjuda! (Så länge det inte snöar så är jag nöjd!)


Kommentera här
Postat av: Jessica

Skulle ni komma och klippa Daniel? :)

2010-10-24 @ 08:03:57
URL: http://lillafrokenkarlsson.blogg.se/





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0