Rubrikvadärdet?

Var som sagt i Knalleland igår tillsammns med Malin och Alicia, men blev även med mamma, Jessica och lelle Moxen. Isabell var inte jäääättemedgörlig när det kom till att ligga i vagnen medans jag och Malin kollade skor och pratade. Vagnen stog väl still för länge skulle jag tro (: Men det gick bra ändå. Fikade och hade en massa mys, var riktigt trevlit. Hade bara önskat mej en massa mer pengar "/
Men fick köpt en jacka till Isabell iaf tack vare pappa Daniel (: Sen kom mamma/mormor med en fine present av två stycken jamisar, helt underbara var dom jue! :D

Åkte sedan hem bara, inget mer med det. Lite badning och matning och sen sängen för Isabell. Tänkte att jag igår skulle hållt henne vaken en timma extra med tanke på att vi skulle vrida tillbaka klockan, för jag vari nte riktigt sugen på att gå upp klockan 05 idag. Men hon var så himla trött så det gick inte, tänkte att det var en smäll jag fick ta i vilket fall.
Klockan 12 inatt ungefär gav jag henne nappen då hon var lite orolig, halv 1 kom Daniel och frågade om hon skulle ha mat eller något. Va? sa jag bara då. "Ah, hon är jue vaken!" Haha, inte märkt att hon legat och pratat en stund, medans Daniel har hört det i babyvakten nere :D Då har hon vändt på sig och bestämt sej för att prata en stund! Haha. Gick ner och värmde till lite mat iaf, så hon fick det. La ner henne och hon sov vidare.
Gett henne nappen några gånger efter det, men inget märkvärdigt, och hon sov ända till klockan var 6.30 (7.30!!??!) idag (:

Dagen idag är ingenting planerat, vad jag vet, med Daniel så vet man aldrig! Haha.
Är nästan säker på att han vill åka till Jula/biltema idag då han skulle gjort de igår egentligen. Ja.. Vi får se, de är väl en tråksöndag som vanligt! "/

PUSS då! :D

Kommentera här





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0