Måste säga.

Att det faktiskt varit en riktigt bra dag idag!
Fått en massa samtal ringda, Isabell somnade helt av sig självt (nu ska vi dock inte tro att det blir favorit i repris direkt), och hon sov 2½ timma, hon har ätit super bra (både broccoli och gröt idag), mysigt fika besök OCH en supertrevlig surpise/nyhet samt att jag fick sålt vagnen idag.
Varit en mycket givande dag idag!
Nu är jag dock vagnlös, men man överlever väl för det? Hittade en super fin Emmaljunga Scooter, men den fann i Götene, någon som kanske ska dit på en tripp och kan hämta hem den åt mej? Haha.
Om en månad eller så är det dags för en premiär med en ny vagn, så jag har en stund på mej att leta. Ingen panik!

Det enda som fattas just nu, det är en påse med godis. Jag vet, jag vet. Jag har fallit tillbaka. The story of my life!
Men.. Vad är en bal på slottet? :D

Ensam hemma nu, Daniel grejjar med BMW, som vanligt känns det som.
Så funderar på om det är värt att lägga sej på soffan och kika TV eller lika bra och gå i säng på en gång..?
Jag är jue faktiskt ganska trött..


Kommentera här





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0