Loppis

Mmm.. Jag funderar på om jag skulle ha en loppis faktiskt.
Satt och tänkte för en stund sen att jag faktiskt nog har en hel del saker i förrådet som bara står och samlar damm. Saker som jag antagligen aldrig använder igen, men inte heller vill slänga.
Pengar är jue aldrig fel att få, även om det antagligen inte blir några större summor, men ändå.

Men då är jue frågan;
- plats? hemma här, då får man nog ta det på en dag då det ska vara uppehåll.
- "annonsering" ? hur får man ut det på ett billigt, brett och snabbt sätt?
- prissättning, inga problem, men får nog fixa prislappar någonstans ifrån.

Äsch, detta känns som de kan gå vägen, får nog fundera seriöst över det och kika i förrådet om det är något att sälja där ute. Inte ikväll dock, för kallt och det blåser en massa "/

Tips på hur man "annonserar ut det" på bästa sätt?

Kommentera här





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0