Knallelandsmys idag (:

Idag ska jag och Isabell tillsammns med Malin och Alicia åka till Knalleland, Malin ville shoppa :P
Jag får dock ägna mej åt fönstershopping, massor som jag vill ha men får inte så mycket för 30 kronor (:

Natten har varit okej, men väcker inte Isabell mej nu, så gör Daniel det. Hade banne mej behövt ett eget rum nästan :D Jäkla snarkningar, som jag har pött på honom hela natten, men icke. Denna natten har det visst varit absolut skönast att ligga på rygg, när han annars alltid ligger på sidan och inte väcker mej genom snarkningar i örat "/ Ahja. Börjar väl mest bli van nu med sömnbristen.
Min BVCsköterska tyckte jag bara skulle gilla läget, att det antagligen skulle vara såhär tills hon kan hitta nappen själv. Så är det säkert, men hon vrider och vänder sej som en tok när nappen är i? Vem vet, vem vet?

Efter Knalleland idag så vete skruttan vad som händer faktiskt, återstår väl att se.
Funderar faktiskt på att kolla i förrådet ute och se vad man har för saker egentligen :D Undrar om nått kanske kan vara av LITE värde :P

Kommentera här





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0